در سال 1964، مدیر فروش هال بلتون با یک اسباب بازی جدید به نام G.I از ایالات متحده بازگشت. جو به عنوان هدیه برای نوه اش. وقتی متوجه شد که نوهاش از آن استقبال خوبی کرده است، اسباببازی را قرض گرفت و به مدیر کل مایلز فلچر تقدیم کرد. مایلز و مدیر تولیدش برایان وایبرو سال بعد در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک با هاسبرو تماس گرفتند. نمونهها از Hasbro گرفته شد و تحقیقات بازاریابی انجام شد – به کارکنان Palitoy نمونههایی داده شد تا فرزندانشان را به خانه ببرند تا آزمایش کنند. بحث در آن زمان این بود که “آیا پسرها باید با یک عروسک بازی کنند”. Palitoy (همانطور که Hasbro قبلاً) این نگرانی ها را نادیده گرفت و کلمه “عروسک” هنگام بحث درباره اسباب بازی جدید ممنوع شد. یک نام مورد نیاز بود و شرکت Gee Advertising مأمور شد تا ایده هایی را ارائه دهد. فهرستی در سراسر شرکت (همانطور که استوارت مور، طراح موفق Tiny Tears به یاد می آورد) برای مردم ارائه شد تا ترجیحات خود را انتخاب کنند.
نقد و بررسیها0
هنوز بررسیای ثبت نشده است.