سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

91096294021

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از اهوراشاپ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای پیگیری وضعیت سفارش می توانید وارد حساب کاربری خود شده و روی سفارش مورد نظر کلیک کرده و درنهایت از وضعیت سفارش خود آگاه می شوید . همچنین شما می توانید از طریق لینک زیر وارد صفحه پیگیری سفارشات شده و مستقیم با ارسال کد سفارش در قسمت مشخص شده از وضعیت سفارش خود مطلع شوید . https://ahourashop.ir/%d9%be%db%8c%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%aa/

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

آیا از اهوراشاپ می توانم به صورت عمده و همکاری خرید کنم؟

بله برای خرید همکاری با شماره 09352904449 تماس حاصل فرمایید .

دوست دارم از اهوراشاپ خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت اهوراشاپ ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت اهوراشاپ با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین اهوراشاپ دارای مجوز رسمی از اتحادیه کسب و کارهای مجازی و دارای نماد بررسی ثبت و رسانه دیجیتال می باشد .

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از اهوراشاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به اهوراشاپ، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید آدرس و کد پستی را تغییر دهید .

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت اهوراشاپ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

بله قبل از تحویل به پست و خارج شدن از شرکت ما امکان ابطال سفارش وجود دارد . و در صورتی که حتی هزینه کالا را پرداخت کرده اید ، کافیست تا وارد حساب کاربری شده و روی لغو سفارش کلیک نمایید .

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با اهوراشاپ تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد اهوراشاپ با شما تماس خواهند گرفت.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

بله شما می توانید از طریق چت آنلاین سایت با اهوراشاپ در ارتباط باشید .

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

در صورت موجود بودن در بازار قطعا در اولین فرصت موجود خواهد شد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در اهوراشاپ محدودیتی دارد؟

خیر تا زمانی که تعداد به سمت بالا حرکت میکند مانعی ندارد .

پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران اهوراشاپ می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت اهوراشاپ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد ؟

خیر اهوراشاپ از سال 1400 به بعد به دلیل مشکلات به وجود آمده در سیستم اداره پست ، پرداخت در محل را از حذف کرد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اهوراشاپ از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت اهوراشاپ امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از اهوراشاپ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید: – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد. برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های ارسال مراجعه کنید.

چرا با این که تحویل اکسپرس اهوراشاپ را انتخاب کرده‏‌ام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟

چون برای ارسال رایگان محدودیت خرید وجود دارد .

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 6 روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال اکسپرس، در شهر تهران ، هم 1 الی 5 ساعت خواهد بود که اکثر مواقع نهایتاً تا دو ساعت مرسوله تحویل مشتری می شود .

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به اهوراشاپ به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله در قسمت نحوه ارسال میتوانید روی قسمت تحویل حضوری کلیک کنید .

تحویل اکسپرس تهران در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟

در کل مناطق 22 گانه تهران

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های اهوراشاپ می‏‌شوند.

خدمات پس از فروش

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت اهوراشاپ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و همچنین قطعات) دارای گارانتی سلامت ظاهری و فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف اهوراشاپ همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، اهوراشاپ 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت‌انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

از آنجا که اهوراشاپ اجناس خود را زیاد در انبار نگهداری نمیکند ( به دلیل خاک خوردن کاور و دلایل دیگر ) برای همین اجناسی که مدت زیادی یعنی بیشتر از یک ماه در انبار اهوراشاپ وجود داشته باشد اهوراشاپ آن محصولات را در پیشنهادات شگفت انگیز قرارداده و در دید مشتری در صفحه اصلی قرار میدهد و تاریخ انقضای آن ممکن است تا زمان اتمام محصول باشد و یا در صورت پرفروش بودن کالا تایم خاصی به آن اختصاص دهیم .

آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست .

آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

بله محدودیتی در تعداد وجود ندارد .

آیا قیمت محصولات در سایت اهوراشاپ به روز هستند؟

بله، تقریباً 90 درصد اهوراشاپ سایت خود را روزانه چک میکند . ممکن است بعضی از کالاها یه مدام قیمت عوض میکنند فقط تغییر کند که قبل از هماهنگی و ارسال با مشتری تماس گرفته می شود و از قیمت جدید اطلاع رسانی خواهد شد کالایی مانند فلش و رم و هارد . گرچه سعی اهوراشاپ بر این است که حداکثر کنترل ممکن بر موجودی و قیمت در سایت را داشته باشد .

آیا قیمت‌‏های اهوراشاپ نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

هدف اصلی اهوراشاپ جدای از فروشگاه اینترنتی در خرید حضوری نیز خدمات و کالا را به طور منصفانه ارائه میدهد . و گارانتی قیمت نیز یکی از اهداف اصلی اهوراشاپ است .

آیا اهوراشاپ در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

خیر اهوراشاپ هیچ شعبه ای در تهران و شهرستان ها ندارد و هم خریدی با اسم و نام اهوراشاپ غیر از فروشگاه آنلاین اهوراشاپ هیچ مسئولیتی برای فروشگاه اهوراشاپ نخواهد داشت.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود | ثبت نام
سلام! شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

با ورود به اهوراشاپ ، شرایط اهوراشاپ و قوانین حریم خصوصی را می پذیرم

برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد