سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

021-91096294 | |

ثبت درخواست مرجوعی

چنانچه قصد بازگرداندن کالایی را دارید، ابتدا شرایط بازگرداندن کالا را مطالعه نمایید و سپس ویدئو و تمام توضیحات را مطالعه نموده و از ارسال کالا بدون ثبت درخواست مرجوعی خودداری کنید. همکاران ما پس از بررسی درخواست شما ، در صورت تأیید، با شما ارتباط برقرار کرده و کالا را تقبل خواهند نمود.

رضایت و آسودگی خاطر شما در خرید از اهوراشاپ، همواره اولویت ماست. اگر به هر دلیلی پس از خرید از تصمیم خود منصرف شدید یا نیاز به تعویض کالا داشتید، می‌توانید با رعایت شرایط بازگرداندن کالا فرآیند بازگشت یا تعویض را به سادگی آغاز کنید.

ابتدا وارد حساب کاربری شوید

برای ثبت درخواست مرجوعی اول شما باید وارد حساب کاربری شده و شماره موبایل خود را  وارد کرده و کد دریافتی را در فیلد مربوط به کد ورود قرار داده و وارد سایت بشوید .
برای اینکار ابتدا روی آیکون آدمک مانند عکس زیر کلیک کنید .

مرحله اول

بعد از کلیک با صفحه زیر روبرو می شوید ، شماره موبایل خود را وارد کرده و روی ورود یا عضویت کلیک کنید .

مرحله دوم

کد پیامک شده را در قسمت مربوطه وارد کرده و روی ورود یا عضویت کلیک کنید .

مرحله سوم

بعد از ورود به حساب کاربری با صفحه زیر روبروی می شوید که تمام اطلاعات حساب کاربری ، لیست علاقه مندی ها و … مشاهده می شود . برای ثبت درخواست مرجوعی روی سفارش ها کلیک کنید .

مرحله چهارم

تمام سفارشات شما در این قسمت قابل مشاهده است ، برای درخواست مرجوعی سفارشی که نیاز به درخواست مرجوعی دارد روی دکمه کنار آن یعنی نمایش کلیک کنید .

مرحله پنجم

سفارش یا سفارشی که نیاز دارید تا درخواست مرجوعی ثبت کنید را انتخاب و روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید .

مرحله ششم

بعد از باز کردن سفارش همانطور که مشاهده میکنید دکمه ثبت درخواست مرجوعی در این صفحه می باشد . دقت داشته باشید در صورت عدم نمایش دکمه بدین معنی است که کالای خریداری شده بیش از 7 روز از زمان خرید را سپری کرده است و امکان بازگشت ندارد . ( این دکمه فقط 7 روز بعد از خرید فعال می باشد ) 

مرحله هفتم

بعد از زدن دکمه درخواست ثبت مرجوعی با صفحه زیر روبرو می شوید . در این صفحه با توجه به راهنمایی زیر فرم را پر کنید.

1: توضیحات علت مرجوعی به طور کامل توضیح داده شود.
مثلا: این کالا به دلیل مغایرت با خریدم نیاز به درخواست مرجوعی دارم . 

2: علت مرجوعی را انتخاب کنید.

3: در صورت نیاز عکس از خرابی یا سندی دال بر خراب بودن کالا را آپلود کنید .
4: روی دکمه ثبت مرجوعی کلیک کنید .

مرحله هشتم

همانطور که ملاحظه میفرمایید بعد از کلیک کردن روی ثبت مرجوعی پیام موفقیت درخواست شما در سیستم ثبت شد.

مرحله نهم

نهایت تا 24 بعد از ثبت درخواست همانطور که ملاحظه می فرمایید ، کارشناسان اهوراشاپ درخواست را بررسی و راهنمایی لازم برای برگشت کالا را در همان سفارش خواهند داد .
برای ملاحظه درخواست رد شده یا تایید شده و پیام کارشناس مانند تصویر زیر به بخش سفارش ها/نمایش کلیک می کنید.

مرحله دهم
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول